Δευτέρα 21 Νοεμβρίου 2011

"Περιμένοντας τους βαρβάρους" του Κ.Καβάφη.....και τώρα τι θα γένουμε χωρίς ευρώ;;;

-Τι περιμένουμε στην αγορά συναθροισμένοι;
Είναι οι βάρβαροι να φθάσουν σήμερα.
-Γιατί μέσα στην Σύγκλητο μιά τέτοια απραξία;
Τι κάθοντ' οι Συγκλητικοί και δεν νομοθετούνε;
-Γιατί οι βάρβαροι θα φθάσουν σήμερα.
Τι νόμους πια θα κάμουν οι Συγκλητικοί;
Οι βάρβαροι σαν έλθουν θα νομοθετήσουν.
-Γιατί ο αυτοκράτωρ μας τόσο πρωί σηκώθη,
και κάθεται στης πόλεως την πιο μεγάλη πύλη
στον θρόνο επάνω, επίσημος, φορώντας την κορώνα;
-Γιατί οι βάρβαροι θα φθάσουν σήμερα.
Κι ο αυτοκράτωρ περιμένει να δεχθεί
τον αρχηγό τους. Μάλιστα ετοίμασε
για να τον δώσει μια περγαμηνή. Εκεί
τον έγραψε τίτλους πολλούς κι ονόματα.
 
-Γιατί οι δυό μας ύπατοι κ' οι πραίτορες εβγήκαν
σήμερα με τες κόκκινες, τες κεντημένες τόγες·
γιατί βραχιόλια φόρεσαν με τόσους αμεθύστους,
και δαχτυλίδια με λαμπρά γυαλιστερά σμαράγδια·
γιατί να πιάσουν σήμερα πολύτιμα μπαστούνια
μ' ασήμια και μαλάματα έκτακτα σκαλισμένα;
Γιατί οι βάρβαροι θα φθάσουν σήμερα·
και τέτοια πράγματα θαμπόνουν τους βαρβάρους.
 
-Γιατί κ' οι άξιοι ρήτορες δεν έρχονται σαν πάντα
να βγάλουνε τους λόγους τους, να πούνε τα δικά τους;
Γιατί οι βάρβαροι θα φθάσουν σήμερα·
κι αυτοί βαριούντ' ευφράδειες και δημηγορίες.
 
-Γιατί ν' αρχίσει μονομιάς αυτή η ανησυχία
κ' η σύγχυσις. (Τα πρόσωπα τι σοβαρά που έγιναν).
Γιατί αδειάζουν γρήγορα οι δρόμοι κ' οι πλατέες,
κι όλοι γυρνούν στα σπίτια τους πολύ συλλογισμένοι;
Γιατί ενύχτωσε κ' οι βάρβαροι δεν ήλθαν.
Και μερικοί έφθασαν απ' τα σύνορα,
και είπανε πως βάρβαροι πια δεν υπάρχουν.

Και τώρα τι θα γένουμε χωρίς βαρβάρους.
Οι άνθρωποι αυτοί ήσαν μιά κάποια λύσις.




......και τώρα τι θα γενουμε χωρίς ευρώ;
Πως θα νομοθετούν οι άρχοντες συμφώνα με τα συμφέροντα τους χωρίς τον μπαμπούλα των Βρυξελλών;
Πως όλες οι επιδιώξεις της ντόπιας πλουτοκρατίας ιδιωτικά μονοπώλια σε νερό και ενέργεια, κατάργηση εργασιακών δικαιωματων, βασικος μέτοχος-διαπλοκη, καταργηση συλλογικών συμβάσεων, ιδιωτικοποίηση υγείας και παιδείας, ολιγοπωλιακή διάρθρωση της αγοράς, κυριαρχία των πολυεθνικών, εξαφάνιση της μικρομεσαίας επιχειρηματικότητας θα επιτυγχάνονται χωρίς να εμφανίζονται ως επιταγές των κηδεμόνων μας στην ΕΕ;
Πως θα αγνοούνται τα λαϊκά συμφέροντα ως ασυμβίβαστα με την ευρωπαϊκή μας προοπτική;
Πως θα κυβερνούν οι νταβατζήδες μας χωρίς να κρύβονται πίσω από συνόδους κορυφής και κοιν οτικές οδηγίες;
Πως θα υφαρπάζουν οι πολιτικοί την ψήφο μας με ωραίες προεκλογικές εξαγγελίες για να τις ξεχνούν άμεσα μετεκλογικά παίρνοντας τα σκληρότερα αντιλαϊκά μέτρα στο όνομα των απαιτήσεων ευρωπαίων εταίρων και άλλων δυνα(σ)τών;
Τι θα γένουμε -εμείς οι άρχοντες- χωρίς ευρώ;
Όπως και να το κάνουμε
Το νόμισμα αυτό ήταν μια κάποια λύσις!

Πέμπτη 20 Οκτωβρίου 2011

Ο Δοσάς.

Πέρασε πάλι ο Δοσάς -όπως και την προηγούμενη φορά
Μας είπε ότι πρέπει να πάρουμε μέτρα -όπως και την προηγούμενη φορά
Πρόσθεσε ότι τώρα υπάρχει σχέδιο - όπως και την προηγούμενη φορά
Η εταιρεία στις Βρυξέλλες είναι σύμφωνη - όπως και την προηγούμενη φορά
Μας χτύπησε φιλικά στη πλάτη και είπε ότι καταλαβαίνει τον πόνο μας - όπως και την προηγούμενη φορά
Αλλά προς θεού  να μην διανοηθούμε να αντισταθούμε -ούτε αυτή τη  φορά

Μας ζήτησε να σκεφθούμε λογικά - όπως πρέπει κάθε φορά
το μισθό του πατερά
την σύνταξη του πάππου
το γάλα των παιδιών μας
Κοιτάξαμε τα παιδιά  - όπως και την προηγούμενη φορά
Όμως τα μετρά είναι σκληρά -όπως κάθε φορά
Και θα ναι σίγουρα χειρότερα -την επομένη φορά
Κοιτάξαμε πάλι τα παιδιά

Μας κοιτούσαν με απορία αλλά και φόβο- για πρώτη  φορά!
Κι εμείς ντραπήκαμε τόσο.....
Όσο καμιά άλλη φορά!

Ξαφνικά ορμήσαμε στον Δοσά....

Τώρα ξέρουμε ότι θα πεινάσουμε
Μα τουλάχιστον δεν θα υπάρξει άλλη  φορά!


......απο ένα λαό μπορείς να κλέψεις το ψωμί, δεν μπορεί όμως να του κλέψεις  την αξιοπρέπεια του!-Νικολόπουλος Βασίλης.

Παρασκευή 7 Οκτωβρίου 2011

ΟΔΗΓΙΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ "ΒΟΜΒΑΣ ΜΟΛΟΤΟΦ"......τώρα και σε μαζική κλίμακα σε συνεργασία με Τρόικα και ΔΝΤ!

εκτέλεση σε 10 βήματα -αυστηρά για ενηλίκους σε θέσεις εξουσίας


1. Πάρτε ένα νέο.

2.Θάψτε την γειτονιά του στο τσιμέντο και διαλύστε με ατελείωτες ώρες εργασίας την οικογενειά του.

3.Πείτε του ότι ζει σε μια ανταγωνιστική καπιταλιστική κοινωνία, ότι πρέπει να προσπαθήσει πολύ, ότι αντικειμενικός στόχος της γνώσης είναι η βαθμοθηρία και σχεδιάστε ένα πρόγραμμα εντατικής μελέτης και πάσης φύσεως δραστηριοτήτων ( προς θεού όχι παιχνίδι!) και αφήστε τον να φτάσει ψηλά...

4.Την κατάλληλη στιγμή του σκάτε το παραμύθι, οτι βεβαίως πτυχία και μεταπτυχιακά δεν αξίζουν μια, καθώς η κοινωνία που νόμιζε εξορθολογισμένη και καπιταλιστική είναι στην πραγματικότητα ένα υβρίδιο μεταλλαγμένο όπου ο ατομισμός, η μοναξιά και η ανασφάλεια προσιδιάζουν στον νεοφιλελεύθερο καπιταλισμό, αλλά παράλληλα μια
καθυστερημένη οθωμανική πολιτική τάξη που αναπαράγεται με ρυθμούς τρωκτικών προωθεί συστηματικά κόρες, γιους και ανήψια σε κάθε θέση όχι μόνο εξουσίας, αλλά και απλής εργασίας.

5.Ενημερώστε τον ακόμη ότι εκτός απο την ανεργία, στα πλαίσια του νεοφιλελευθερισμού, της αγοράς και της παγκοσμιοποίησης, τα εργασιακά και κοινωνικά του δικαιώματα έχουν ξεπουληθεί, ήδη από την εποχή της εφηβείας του-προκειμένου να περισωθούν τα αντίστοιχα δικαιώματα των μεγαλυτέρων,ότι πλήθος ρατσιστικών νόμων έχουν ψηφιστεί που τον εντάσουν στους "νεοεισερχόμενους" στην αγορά εργασίας ( με χειρότερο μισθό, ασφάλιση, ωράριο κλπ.), κι ότι πιθανότατα θα ζήσει χειρότερα από τον πατέρα του.

6. Αν και παραζαλισμένος από τα παραπάνω καταφέρει τελικά να διαμαρτυρηθεί, να διαδηλώσει ή να εξεγερθεί, ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΤΕ! Καλέστε σε συστράτευση όλες τις προηγούμενες γενιές, γεμίστε την τηλεόραση με νουνεχείς διαμορφωτές της κοινής γνώμης που θα βρίζουν και θα συκοφαντούν ολημερίς τον "τολμητία νέο"- και που βεβαίως θα συγκλίνουν τα άσπρα σοφά κεφαλάκια τους στην ομόθυμη και διαχρονική διαπίστωση "περί κατάντιας των νέων", ΚΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ στείλτε τα ΜΑΤ να συνεφέρουν τον "αχάριστο ταραξία" που μεγάλωσε "μέσα στην αφθονία και την άνεση" κι όμως επιμένει να υπερασπίζεται τα εκπαιδευτικά και εργασιακά του δικαιώματα... ( "όλα τα έχει το παλιόπαιδο" η μερική απασχόληση και η μαυρη εργασία τον πείραξαν;)

7.Είναι η στιγμή να τοποθετήσετε το φυτίλι. Τα υλικά είναι άφθονα. Επιλέγεται το χρώμα της αρεσκείας σας. Φτώχεια, ανεργία, ακρίβεια, περιθωριοποίηση, ομόλογα, χρηματιστήριο, οικονομική κρίση, διαφθορά σε πράσινο και μπλε χρώμα. Σε κόκκινο....κοκκινο...

Κόκκινο όπως Η ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΕΝΟΣ ΕΦΗΒΟΥ.

8.Τοποθετείτε την "βόμβα" στην βιτρίνα του καταναλωτισμού, ανάψτε τα φώτα, στήστε τις κάμερες, η ώρα είναι 8:00, η ενημέρωση ξεκινά...

9........

10...ΜΠΑΜ!


Συγχαρητήρια μόλις κατασκευάσατε και τοποθετήσατε μια "βόμβα μολότοφ"!-αν και 60 χρονών τα καταφέρατε τέλεια. Συνεχίστε!
(Νικολοπουλος Βασιλης- Δεκέμβριος 2008)


......προσθήκη 2011:

11. Στο δελτίο έκτακτης επικαιρότητας όλοι οι "κατασκευαστές" συντονισμένα και εν χορώ απευθύνουν δραματικές εκκλήσεις "για  να καταδικάσουμε τη βία από όπου κι αν προέρχεται".....Επιτρέπεται ο εμετός!



Πέμπτη 29 Σεπτεμβρίου 2011

"Ο Παίκτης" του Φ. Ντοστογιέφσκι......καταπληκτική αποκάλυψη: οι Γερμανοί πάντα ενοχοποιούν το θύμα τους!

"Θα προτιμούσα να ζήσω όλη μου τη ζωή σε μια τσερκέζικη σκηνή παρά να προσκυνήσω το γερμανικό είδωλο".
"Ποιο είδωλο;" φώναξε ο στρατηγός που είχε αρχίσει να θυμώνει.
"Το γερμανικό  τρόπο πλουτισμού. Δεν είμαι καιρό εδώ κι όμως έχω παρατηρήσει πράγματα που  κάνουν την ταταρική μου φύση να αγανακτεί. Μα την αλήθεια μακριά από κάτι τέτοιες αρετές! Χτες περπάτησα καμία δεκαριά χιλιόμετρα στα περίχωρα. Λοιπόν είναι ακριβώς όπως στα ηθικοπλαστικά βιβλία, ξέρετε εκείνα τα μικρά εικονογραφημένα βιβλία που κυκλοφορούν στη Γερμανία: όλα τα σπίτια έχουν τον πατέρα τους, έναν υπερβολικά ενάρετο και τίμιο άνθρωπο, τόσο τίμιο που φοβάται κανείς να τον πλησιάσει.
.....Λοιπόν εδώ η κάθε οικογένεια είναι υποταγμένη, τυφλά υποταγμένη στον πατέρα. Δουλεύουν όλοι σαν τα ζώα και κάνουν οικονομία σαν Εβραίοι. Όταν ο πατέρας συγκεντρώσει κάποιο σημαντικό ποσό, μεταβιβάζει τη δουλειά ή τα χτηματά του στον πρωτότοκο γιο του. Για αυτό αρνιέται να δώσει προίκα στη κόρη του που έτσι καταδικάζεται να μείνει γεροντοκόρη. Ο μικρότερος γιος είναι αναγκασμένος να δουλέψει σκληρά, κι όσα κερδίζει, τα προσθέτει στο κεφάλαιο της οικογένειας που όσο πάει και αυξάνεται. Ναι αυτό γίνεται εδώ, το έχω ερευνήσει. Και το μοναδικό κίνητρο για όλα είναι η τιμιότητα, μια τιμιότητα που φτάνει σε τέτοιο σημείο, ώστε ο μικρότερος γιος φαντάζεται ότι τον εκμεταλλεύονται από τιμιότητα. Και το θεωρούν ιδανική κατάσταση όταν το θύμα χαίρεται που το στέλνουν στη σφαγή.
Κι ύστερα; Θα μου πείτε. Τα πράγματα δεν είναι καθόλου πιο εύκολα και για τον πρωτότοκο γιο. Υπάρχει κάπου μια Αμαλχεν, η εκλεκτή της καρδιάς του, αλλά δεν μπορεί.........

Σάββατο 24 Σεπτεμβρίου 2011

"Διάγγελμα προς τους Κρήτες" του Κ. Λογοθετόπουλου....να γιατί οταν μιλάνε καταλαβαίνεις οτι έχουμε πάλι Κατοχή!

(Από το διάγγελμα του κατοχικού υπουργού Λογοθετόπουλου προς τους Κρητικούς για να παραδώσουν τα όπλα)
".....Εξουσιοδοτημένος από μέρους της Κυβερνήσεως, απευθύνομαι, προς την εγνωσμένην ιστορικήν φιλοτιμίαν σας εν ονόματι της ιεράς ιδέας της Πατρίδος μας Ελλάδος και σας εξορκίζω να σπεύσητε να καταθέσητε τα όπλα και να επιδοθήτε ως νομοταγείς πολίται εις τα παραγαγωγικά έργα της ειρήνης, εμπιστευόμενοι εν λευκώ εις την βαθείαν δικαιοκρισίαν και την αγαθήν πρόθεσιν των Στρατιωτικών Δυνάμεων κατοχής.
.....Ο πόλεμος δια την  Ελλάδα ετελείωσε. Δεν είναι ώρα να συζητήσωμεν αναλυτικώτερον επί του σημείου αυτού. Το προέχον είναι να ηρεμήσητε σεις και τα σπίτια σας και να ξαναβρήτε την ποθητή γαλήνη, προσαρμοζόμενοι εις την επιβαλλομένην στοιχειώδη λογικήν της πραγματικότητος.......
Μη παρασύρεσθε από παράλογον φανατισμόν προπαγάνδας, μην αφήνετε εαυτούς και τους γνωστούς σας και τους οικείους σας να πίπτουν θύματα συνθημάτων τεχνητών και ξένων προς το αληθές συμφέρον μας, διότι..................................

Παρασκευή 16 Σεπτεμβρίου 2011

"Εν μεγάλη Ελληνική αποικία, 200 π.Χ." του Κ.Καβάφη.....γιατί αποικία μας καταντήσανε οι "πολιτικοί αναμορφωτές"!!

Ότι τα πράγματα δεν βαίνουν κατ' ευχήν στην Αποικία
δεν μέν' η ελαχίστη αμφιβολία,
και μ' όλο που οπωσούν τραβούμ' εμπρός,
ίσως, καθώς νομίζουν ουκ ολίγοι, να έφθασε ο καιρός
να φέρουμε Πολιτικό Αναμορφωτή.

Όμως το πρόσκομμα κ' η δυσκολία
είναι που κάμνουνε μια ιστορία
μεγάλη κάθε πράγμα οι Αναμορφωταί
αυτοί. (Ευτύχημα θα ήταν αν ποτέ
δεν τους χρειάζονταν κανείς). Για κάθε τι,
για το παραμικρό ρωτούνε κ' εξετάζουν,
κ' ευθύς στον νου τους ριζικές μεταρρυθμίσεις βάζουν,
με την απαίτησι να εκτελεσθούν άνευ αναβολής.

Έχουνε και μια κλίσι στες θυσίες.
Παραιτηθείτε από την κτήσιν σας εκείνη·
η κατοχή σας είν' επισφαλής:
η τέτοιες κτήσεις ακριβώς βλάπτουν τες Αποικίες.
Παραιτηθείτε από την πρόσοδον αυτή,
κι από την άλληνα την συναφή,
κι από την τρίτη τούτην: ως συνέπεια φυσική·
είναι μεν ουσιώδεις, αλλά τι να γίνει;
σας δημιουργούν μια επιβλαβή ευθύνη.


Κι όσο στον έλεγχό τους προχωρούνε,
βρίσκουν και βρίσκουν περιττά, και να παυθούν ζητούνε·
πράγματα που όμως δύσκολα τα καταργεί κανείς.

Κι όταν, με το καλό, τελειώσουνε την εργασία,
κι ορίσαντες και περικόψαντες το παν λεπτομερώς,
απέλθουν, παίρνοντας και την δικαία μισθοδοσία,
να δούμε τι απομένει πια, μετά
τόση δεινότητα χειρουργική.-

Ίσως δεν έφθασεν ακόμη ο καιρός.
Να μη βιαζόμεθα· είν' επικίνδυνον πράγμα η βία.
Τα πρόωρα μέτρα φέρνουν μεταμέλεια.
Έχει άτοπα πολλά, βεβαίως και δυστυχώς, η Αποικία.
Όμως υπάρχει τι το ανθρώπινον χωρίς ατέλεια;
Και τέλος πάντων, να, τραβούμ' εμπρός.


.......Αθάνατοι ποιητές! Ο πολιτισμός μας απάντηση στην κρίση τους....
"να φέρουμε Πολιτικό Αναμορφωτή"
"Για κάθε τι,για το παραμικρό ρωτούνε κ' εξετάζουν"
"στον νου τους ριζικές μεταρρυθμίσεις βάζουν"
"με την απαίτησι να εκτελεσθούν άνευ αναβολής"
"Έχουνε και μια κλίσι στες θυσίες"
"και να παυθούν ζητούνε πράγματα που όμως δύσκολα τα καταργεί κανείς"
"παραιτηθείτε....σας δημιουργούν μια επιβλαβή ευθύνη"

.....και στους εργολάβους της παραπληροφόρησης που μας πουλανε την αποικιοκρατία για πατριωτισμό!
Χαμένα τα λόγια σας, σας πρόλαβε ο Καβάφης!
Αποικία μας καταντήσατε και οι "πολιτικοί αναμορφωτές" των χαρατσιων, των εκβιασμών και των "θυσιών" απλά,  και δια του στόματος του ποιητή, το επιβεβαιώνουν!

Τετάρτη 7 Σεπτεμβρίου 2011

"Ο Θούριος" της Νέας Τάξης.....βγήκε πάλι ο Δασκαλόπουλος και μας τον θύμησε!


 "Ως πότε κεφαλαιοκράτες θα ζούμε στα στενά;"

Τους ακούς στη τηλεόραση και σου έρχεται να βάλεις τα κλάματα ( Μίχαλος, Δασκαλόπουλος κλπ ):


«Ως ποτέ αδέλφια, μας λένε, θα είναι «δέσμιο» το κεφάλαιο;
Πρέπει να το «απελευθερώσουμε»
Οχι άλλοι έλεγχοι από τους εργαζόμενους που το παράγουν, τέρμα ο περιορισμοί εντος της χώρας του.
Δεν το λυπάστε;
Θέλει να κάνει ένα ταξιδάκι… να πάει στην Αφρική… να εκμεταλλευτεί τα παιδάκια και δεν μπορεί!
Θέλει να πάει στη Νότια Αμερική να βάλει στη δούλεψη του σκλάβους-εργάτες σε ορυχεία και στην Ασία σε ορυζώνες και φυτείες, να φέρει την «ανάπτυξη»
και αδυνατεί!

Μέχρι την Κινά να πεταχτεί να δουλέψει για το «κομμουνισμό»
και δεν μπορεί!

Θέλει ακόμη να πάει στο Μονακό να παίξει στα καζίνο
να μπει σε ένα ελβετικό λογαριασμό
μέσω μιας offshore σε ένα παράδεισο φορολογικό να ξεκουραστεί
ή ακόμη σε τοξικά ομολόγα να επενδυθεί
να γίνει μια ωραία φούσκα
να μεγαλώσει
με ψέματα και φήμες να διογκωθεί
και μπαμ!
να σκάσει…


Και στα τέσσερα σημεία…
σαν τον άνεμο…
να χαθεί…


Και δεν μπορεί! Δεν μπορεί!»


Αχ, ρε παλιόπαιδα μας κατασυγκινήσατε πάλι….- Νικολόπουλος Βασίλης

Δευτέρα 5 Σεπτεμβρίου 2011

"Το Κεφάλαιο" του Καρλ Μαρξ.....και από φέτος όλα τα παιδάκια στα εργοστάσια!

Αφου η κ.Διαμαντοπουλου στη φουρια της να επιβάλλει τη νεοφιλέλευθερη αντι-μεταρρύθμιση στα Πανεπιστημια "ξέχασε" να τυπώσει τα σχολικά βιβλία (αμελητέα παραλλειψη για μια Υπουργο Παιδείας ) και αφου η μεγαλοαστική μας τάξη επιμένει να γυρίσουμε στον 19ο αιώννα για να "σωθεί η χώρα" ας παρουμε μια γεύση απο τον αγαπημένο αιώνα όλων των καπιταλιστών οπως γλαφυρά περιγράφεται στο περιβόητο "Κεφαλαιο" του απο τον Καρλ Μαρξ:

Από την έκθεση της επιτροπής Ουαιτ για την παιδική εργασία στην Αγγλία το 1863:

"Είμαι 13 χρονών.....Τον περασμένο χειμώνα εργαζόμουν ως τις 9 το βράδυ και τον προπερασμενο χειμώνα ως τις 10. Τον τελευταίο χειμώνα έκλαιγα σχεδόν κάθε βράδυ γιατί πονούσαν τα πληγιασμένα πόδια μου".

"Οταν ο γιος μου ήταν 7 χρονών τον κουβαλούσα μέσα στο χιόνι στην πλάτη μου ως το εργοστάσιο και απο το εργοστάσιο στο σπίτι και δούλευε συνήθως 16 ώρες.....Συχνά γονάτιζα πλαι του και τον ταιζα την ώρα που στεκόταν μπροστά στη μηχανή γιατί δεν του επιτρεπόταν ούτε να απομακρυνθεί απο αυτή ούτε να την σταματήσει".

"Ο Ουιλλιαμ Γουντ ηλικίας εννέα χρονών ήταν 7 χρονών και 10 μηνών όταν άρχιζε να εργάζεται....Ολες τις μέρες της εβδομάδας έρχεται στις 6 το πρωι και σταματάει στις 9 το βράδυ....Επομένως δεκαπεντάωρη εργασία για ένα παιδί 7 χρονών!"

Από τους μάρτυρες (εργάτες σε εργοστάσια) που ανάκρινε το μέλος της επιτροπής Ουαιτ 270 ήταν κατω από 18 χρονών, 40 κάτω απο 10, 10 μόνο 8 και 5 μόνο 6 χρονών. 


.....επειδή λοιπόν για να "σωθέι η χώρα" όπως μας διαβεβαιώνουν και οι αμερικανοσπουδαγμένοι οικονομολόγοι μας πρέπει να "΄θυσιαστεί μια γεννια"
επειδή τα "οικονομικά θαυματα" (οπως και σημερα το κινέζικο και το ινδικό) βασιζονται  στην παιδική εργασία
Γι αυτό: Ολα τα παιδάκια στα εργοστάσια!
και με τις ευλογίες του υπουργείου παιδείας που κάνει ότι μπορεί για να την απαξιώσει.......
Αλλωστε οπως καποιοι αλλοι "σοσιαλιστες" ("εθνικο-" οι συγκεκριμένοι) σε ενα άλλο "ευαγες ίδρυμα" (στο στρατοπεδο συγκεντρωσης Νταχαου) είχαν γράψει:
Η ΕΡΓΑΣΙΑ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΝΕΙ!

Προς όλα τα παιδάκια του κόσμου λοιπόν : ΚΑΛΗ ΛΕΥΤΕΡΙΑ!







Τετάρτη 20 Ιουλίου 2011

"Η παρακμή του Δήμου".....ο Δημοσθένης καταγγέλει το "ρήτορα" Βενιζέλο!

Λέει ο Δημοσθένης:

".......Αλλοτε οι Ελληνες ήταν παντα έτοιμοι να θυσιαστούν για την ελευθερία. Σήμερα είναι έτοιμοι να υποδουλωθούν.
Υπήρχε, πράγματι, παλαιότερα στις ψυχές όλων κάτι που δεν υπάρχει πλέον σήμερα.....
Τι ήταν αυτό;
Πολύ απλά το γεγονός και μόνον ότι όλοι μα όλοι μισούσαν τα μίσθαρνα όργανα όσων κατα καιρούς φιλοδοξούσαν να εξουσιάσουν ή να διαφθείρουν την Ελλάδα και δεν υπήρχε μεγαλύτερη τιμωρία απο αυτήν που επεφύλασσαν στους αποδεδειγμένα αργυρώνητους.
Ετσι την κάθε ευκαιρία δράσης, οι ρήτορες κι οι στρατηγοί δεν ήταν δυνατόν να εξαγοραστούν και να την αφήσουν να πάει χαμένη, όπως δεν ήταν δυνατόν να εξαγοραστεί ούτε η μεταξύ μας ομόνοια ούτε η δυσπιστία προς τους τυράννους και τους βαρβάρους.
 Στις μέρες μας αντίθετα όλα τούτα εχουν ξεπουληθεί σαν εμπορεύσιμα αγαθά και στη θέση τους εχουν εισαχθεί όλα όσα κατέστρεψαν και διέβρωσαν την Ελλαδα.
Ποια είναι αυτά;
Η ζήλεια για τους δωροδοκηθέντες, η ανοχή για τους τυχόν αποκαλυφθέντες, η συγγνώμη προς τους ενόχους, το μίσος ενάντια σε όσους τα στηλιτευουν όλα αυτα, κι όλα τα.......

Δευτέρα 4 Ιουλίου 2011

" Λούκυ Λουκ" των Μορρίς- Γκοσινύ..........βρέθηκαν οι αδελφοί Ντάλτον!

Τελικά όχι μόνο τα καλά βιβλία αλλά και τα καλά κόμικς μιλάνε για τη ζωή μας.
Όπως αποδεικνύει η παράπλευρη φωτογραφία βρέθηκαν....... οι αδελφοί Ντάλτον!(ή τουλάχιστον άμεσοι απόγονοί τους).
Ζουν και κυκλοφορούν ανάμεσα μας με στολή ΜΑΤ ενώ είναι  σίγουρο ότι εκτός από τις ασπίδες που κρατάνε ανάποδα πρέπει από κάτω να φοράνε και τις ολόσωμες ριγέ φόρμες της φυλακής άλλη μια απόδειξη της σχέσης κράτους και παρανόμων του παρακράτους.
Βέβαια προκύπτει ένα αριθμολογικό πρόβλημα:
Ο Ματατζής που κρατάει σωστά την ασπίδα του είναι ο Τζόε, ακριβώς διπλά του είναι ο Τζακ, ο Ουίλλιαμ και ο Αβερελ όποτε περισσεύουν τέσσερις άρα αποδεικνύεται για άλλη μια φορά ότι ζούμε σε εποχές γενικευμένης αποβλάκωσης όπου το ζήτημα δεν είναι να "ξυπνήσεις" αλλά να μην αποβλακωθείς.
Η βλακεία "αυξάνεται και πληθύνεται" και κυκλοφορεί με πλήρη εξοπλισμό ΜΑΤ γιατί ως γνωστόν..... (θέλει να )  είναι ανίκητη!!!!

Κυριακή 3 Ιουλίου 2011

"Η Φαρμα των Ζώων" του Τζορτζ Οργουελ...... και ο Βενιζέλος σε ρόλο Στριγγλή!

(Η υπόθεση είναι γνωστή. Τα ζώα επαναστατούν αλλά τα γουρούνια σταδιακά εγκαθιστούν δικτατορία. Ο Στριγγλής είναι ένα ταλαντούχο στη ρητορική γουρουνάκι που αναλαμβάνει τις "δύσκολες αποστολές" να πείσει τα ζώα ότι "όλα γίνονται για το καλό τους".)


"........Έστειλαν τότε το Στρίγγλή να δώσει τις αναγκαίες εξηγήσεις.( γιατί τα γουρούνια κρατάνε για τον εαυτό τους το γάλα και τα μήλα)
-Σύντροφοι σήκωσε φωνή υποθέτω πως δε φαντάζεστε πως εμείς τα γουρούνια το κάνουμε αυτό από πνεύμα εγωισμού για λόγους προνομιών. Πολλοί από μας σιχαίνονται και το γάλα και τα μήλα. Ακόμη κι εγώ ο ίδιος. Ο μόνος λόγος που τα μαζεύουμε είναι γιατί πρέπει να κοιτάξουμε την υγεία μας. Τόσο το γάλα όσο και τα μήλα- όπως έχει αποδειχτεί κι επιστημονικά σύντροφοι- περιέχουν συστατικά απολύτως αναγκαία για την καλή κατάσταση ενός γουρουνιού. Εμείς τα γουρούνια κάνουμε διανοητική εργασία. Ολη η διοίκηση και οργάνωση τούτης εδώ της φάρμας εξαρτάται από εμάς. Μέρα νύχτα φροντίζουμε για σας. Τούτο το γάλα το πίνουμε για το δικό σας καλό και για τον ίδιο λόγο τρώμε αυτά τα μήλα. Μπορείτε να βάλετε με το μυαλό σας τι θα γινόταν αν εμείς τα γουρούνια παραμελούσαμε τα καθήκοντα μας;......."

".....Μετά από όλα τούτα ο Στριγγλής στάλθηκε  να κάνει το γύρο της φάρμας και να εξηγήσει στα άλλα ζώα τη νέα κατάσταση των πραγμάτων.(δηλ. τη δικτατορία του γουρουνιού Ναπολέοντα)
-Σύντροφοι έλεγε πιστεύω...........

Πέμπτη 30 Ιουνίου 2011

"Ο Διγενής Ακρίτας" του Κωστή Παλαμά......και οι τρεις Χάροντες!

Καβάλλα πάει ο Χάροντας
το Διγενή στον 'Αδη,
κι άλλους μαζί... Κλαίει, δέρνεται
τ' ανθρώπινο κοπάδι.

Και τους κρατεί στου αλόγου του
δεμένους τα καπούλια,
της λεβεντιάς τον άνεμο,
της ομορφιάς την πούλια.

Και σα να μην τον πάτησε
στου Χάρου το ποδάρι,
ο Ακρίτας μόνο ατάραχα
                                                                                     κοιτάει τον καβαλλάρη!

- Ο Ακρίτας είμαι, Χάροντα,
δεν περνώ με τα χρόνια.
Μ’ άγγιξες και δε μ’ ένοιωσες
στα μαρμαρένια αλώνια;

Είμ’ εγώ η ακατάλυτη
ψυχή των Σαλαμίνων.
Στην Εφτάλοφην έφερα
το σπαθί των Ελλήνων.

Δε χάνομαι στα Τάρταρα,
μονάχα ξαποσταίνω.
Στη ζωή ξαναφαίνομαι
και λαούς ανασταίνω! –


...."κλαίει (από τα δακρυγόνα) και δέρνεται (από τη ΔΝΤ-μπατσοκρατία) το ανθρώπινο κοπάδι" μα ο (παππούς) Ακρίτας που "δεν περνά με τα χρόνια" είναι εκεί και  μας υπενθυμίζει:
"Δεν χάνομαι στα Τάρταρα μονάχα ξαποσταίνω.
Στη ζωή ξαναφαίνομαι και λαούς ανασταίνω!" 

Κυριακή 26 Ιουνίου 2011

Το τραγουδάκι της "Μεταρρύθμισης".....τώρα και του Μεσοπρόθεσμου!

Εργαζόμενε μ’ακους;

Έλα να κάνουμε αλλαγες. « Επαναστατικές¨»
"Μεταρρυθμίσεις".Ριζικές. Ανατροπές.« Προοδευτικές»
Μια ζωή οχτάωρο, σύνταξη, παροχές… Πως μπορεις;
Είσαι "συντηρητικός". Δέξου την εξέλιξη.
Ακόμη απεργείς;


Χτύπα το κατεστημένο. Το παλιό…Έλα, το καινούργιο είναι εδώ.
Μοντέρνο, φρέσκο… Άρα « προοδευτικό».
Ωράριο εργασίας οχτάωρο; Μα που ζεις; Έλα θα δουλέψεις δωδεκαωρο. Μπορεις, μπορεις…
Συλλογικές συμβάσεις εργασίας, κοινωνική ασφάλιση, ένσημα…Τι είναι αυτά;

Κάτω τα δικαιώματα, ζήτω η δουλεια!



Άκου τον εργοδότη σου. Πολύ μιλάς.
Είναι κοινωνικός εταίρος σου…
Για το συμφέρον σου, μην αντιδράς!


Μαθέ τα συνθήματα. Τα « επαναστατικά».
"Εργοδότες όλου του κόσμου ενωθείτε.
Εργαζόμενοι με υπευθυνότητα υποταχθείτε".

Τώρα όλοι μαζί:
"Δουλεια, δουλεια για λιγότερα λεφτά!"

Δεν σας ακούω …Πιο δυνατά!


Εργαζόμενε μ’ακους;
Το μέλλον είμαι εγώ. Μ ε ρηξικέλευθες ιδέες
οπισθοδρόμησης στην «επανάσταση» της Νέας Τάξης σε οδηγώ.
Στον εικοστό πρώτο αιώνα απ’ τον εικοστό…
Με μια στάση στον δέκατο ένατο...

Για πολύ καιρό!



- Γράφτηκε 10 χρόνια πριν κι όμως για δες που σήμερα όλη η "σοσιαλνεοφιλελευθερη κομπανία" είναι επι σκηνής: "σοσιαλιστες" υπουργοί φανατικοι "μεταρρυθμιστες" και νεοφιλελευθεροι "επαναστάτες" παλεύουν με τις "δυναμεις της συντηρησης" που "δεν θελουν να αλλαξει τίποτα"....
Απεχθείς βιαστές...Πρώτα των λέξεων....Κι έπειτα της ζωής μας! -Νικολόπουλος Βασίλης.

 




Κυριακή 19 Ιουνίου 2011

"Το κοινωνικό συμβόλαιο" του Ζαν Ζακ Ρουσσώ.....ε, όχι και ο Ρουσσώ "φιλοχουντικός"!

".....Απο τη στιγμή που οι δημόσιες υπηρεσίες παυουν να είναι η κύρια απασχόληση των πολιτών, κι αυτοί αρχίζουν να αρέσκονται περισσότερο με το να γεμίζουν το πουγγί τους, παρά να ενδιαφέρονται για το ατομό τους, το Κρατος βρίσκεται κιόλας πολυ κοντά στην ερημωσή του.
Χρειάζεται να γίνει κάποιος πόλεμος; Οι πολίτες πληρώνουν μισθοφόρους κι αυτοί μένουν στα σπίτια τους. Πρέπει να πάνε στη συνέλευση; Διορίζουν αντιπροσώπους και μένουν στα σπίτια τους.
Από αγάπη για το χρήμα και την τεμπελιά, δημιούργησαν στρατιώτες για να υποδουλώσουν την ίδια την πατρίδα τους, κι αντιπροσώπους για να την ξεπουλήσουν. Ειναι η απορόφησή τους με το εμπόριο και τις βιοτεχνίες, είναι το αχόρταγο συμφέρον του κέρδους, είναι η μαλθακότητα και η αγάπη για τις ανέσεις, που.........

Πέμπτη 9 Ιουνίου 2011

" Πώς έγινε ένας κακός άνθρωπος" της Ελένης Βακαλό.....και πως ο φοβισμένος πολίτης γίνεται ένας χαιρέκακος ραγιάς!

"Θα σας πω πώς έγινε
έτσι είναι η σειρά
Ένας μικρός καλός άνθρωπος αντάμωσε στο δρόμο του έναν κτυπημένο
Τόσο δα μακριά από κείνον ήτανε πεσμένος και λυπήθηκε
τόσο πολύ λυπήθηκε
που ύστερα φοβήθηκε
πριν κοντά του να πλησιάσει, για να σκύψει να τον πιάσει,σκέφτηκε καλύτερα
Τι τα θες τι τα γυρεύεις
κάποιος άλλος θα βρεθεί από τόσους εδώ γύρω, να ψυχοπονέσει τον καημένο
και καλύτερα να πούμε
ούτε πως τον έχω δει
Και επειδή φοβήθηκε έτσι συλλογίστηκε.
Τάχα δε θα είναι φταίχτης, ποιον χτυπούν χωρίς να φταίξει;
Και καλά του κάνουνε, αφού ήθελε να παίξει με τους άρχοντες
Άρχισε λοιπόν και κείνος
από πάνω να κτυπά
Αρχή του παραμυθιού καλημέρα σας".- Δέσποινα

.....και λέει ο ραγιάς: "ήρθε ο καιρός ο (φταίχτης) λαός ( γιατί ποιον χτυπούν χωρίς να φταίξει;) να πληρώσει (και καλά του κάνουνε) για την καλοπέραση του ( αφού ήθελε να παίξει με τους άρχοντες)".....
Κι άρχισε λοιπόν και κείνος από πάνω να χτυπά (είναι διεφθαρμένος, είναι τεμπέλης, πρέπει να πληρώσει, του αξίζει να τιμωρηθεί  κλπ κλπ)....
Αρχή της εξέγερσης (στην κακία του φοβισμένου ραγιά)...Καλημέρα σας!